Organizarea petrecerii corporate la restaurant. De ce sa tii cont pentru a fi una perfecta?

Sunt doua tipuri de petreceri pe care le poti organiza la un restaurant cu salon: petrecerile obisnuite, cele de nunta, botez, private si cele corporate. Asa cum poate intuiesti, o petrecere corporate este mult mai greu de organizat, poate sa vina mai multa lume, in general invitatii sunt angajati din companie, deci pretentiile sunt ceva mai mari. Petrecerea corporate perfecta nu e greu de obtinut daca te gandesti de la inceput la cateva lucruri simple.

· Conceptul-cand te ocupi de organizare petreceri corporate Ploiesti te vei gandi dinainte la un concept, la o tematica, la cele mai bune idei de implementat intr-un timp rezonabil. In spatele oricarui eveniment corporate e o poveste, e povestea care ii implica si pe angajati, e acea poveste care reflecta foarte bine valorile brandului, valorile companiei. Angajatii pot avea si ei un cuvant de spus, implicarea tuturor e recomandata pentru ca la final toata lumea sa fie multumita;

· Bugetul-e bine sa ai de la inceput bugetul clar, sa ai o lista separata cu toate cheltuielile fixe, o lista cu cele care pot sa apara intre timp. Bugetul nu trebuie sa fie fix, flexibilitatea e importanta, ai mereu o marja de eroare care te scapa de neprevazut. In general la petrecerile corporate se cheltuieste destul de mult, mai ales daca e vorba de o companie mare. Cu toate astea nu e nevoie sa ai cheltuieli foarte mari pentru a multumi angajatii, clientii;

· Timpul pentru organizarea efectiva a petrecerii corporate-ai numarul de invitati, ai si o idee despre cum vrei sa arate petrecere, trebuie sa cauti sponsori, restaurant, sa te ocupi de meniuri, de tot ce se va intampla in seara respectiva. Intre o luna si sase luni, cam asa dureaza o organizare petreceri corporate Ploiesti pentru un eveniment reusit, sa ai mereu in minte acest interval;

· Programul-dincolo de poveste, in timpul petrecerii corporate ai nevoie de un program cat mai diversificat, cu magie, cu stand-up, cu dans, cu muzica de calitate, cu premii funny, orice fel de activitate care poate sa ofere angajatilor momente de care isi vor aminti peste ani;

· Meniurile si locatia-degeaba ai idei bune de pretrecere corporate daca nu te ajuta mediul in care se desfasoara si meniurile. Alege de fiecare data un restaurant premium, cu un decor de cinci stele, mizeaza pe personalizare si pe aducerea unor meniuri originale pe mesele invitatilor. Foarte important, discuta din timp cu firme de catering si cu alti actori implicati in petrecerea corporate pentru a avea un eveniment impecabil.

Redactia Diand

Articolul Anterior

Cand si de ce schimbi anvelopele pentru sezonul de iarna?

Articolul Urmator

Criterii care conteaza pentru a gasi spatiul comercial potrivit pentru cumparare sau inchiriere?

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *