Managementul profesional al proiectelor se poate asigura că organizațiile de toate dimensiunile beneficiază de o abordare a afacerii bine controlată, bazată pe proiecte. Unele dintre aceste beneficii sunt enumerate mai jos:
1. Dezvoltați o înțelegere deplină a obiectivelor și beneficiilor proiectului înainte de a angaja resurse semnificative. Acest lucru asigură că sunt inițiate doar proiectele care se așteaptă să ofere beneficii care depășesc investiția de timp și bani.
2. Asigurați-vă că proiectul se desfășoară eficient în toate fazele esențiale, de la concept până la finalizare. Acest lucru asigură faptul că proiectul este revizuit în mod corespunzător de către părțile interesate în etapele cheie, inclusiv inițierea și acceptarea finală.
3. Oferiți o abordare riguroasă pentru definirea unui calendar și a unui buget realist, dar totuși provocator, pentru finalizarea proiectului.
4. Stabiliți o abordare structurată pentru definirea clară a rolurilor și responsabilităților pentru livrarea proiectului și a pachetelor sale de lucru. Acest lucru este esențial pentru consolidarea angajamentului față de obiectivele proiectului.
Cele mai citite articole
Ce spun oamenii despre un curs de manager proiect?
Un sondaj al delegaților anteriori care au participat la cursuri de formare în managementul proiectelor paralele a oferit o perspectivă suplimentară asupra beneficiilor formării PM în ceea ce privește dobândirea de noi abilități, dezvoltarea abilităților existente și obținerea de sfaturi practice de implementat în mediul de lucru de zi cu zi.
Beneficii în mediul de lucru cotidian
Instruirea formală a fost văzută a fi deosebit de utilă pentru îmbunătățirea comunicării între părțile interesate și dezvoltarea unei mai bune conștientizări a calităților de conducere necesare unui manager de proiect. În cadrul ședințelor și la discutarea instrumentelor și tehnicilor de gestionare a proiectelor, un curs de formare formal i-a ajutat pe cei implicați să înțeleagă mai bine ceea ce se discuta și să se asigure că toată lumea lucrează dintr-o bază de cunoștințe consecventă. Instruirea a ajutat, de asemenea, atunci când s-a pus problema reuniunii și a gestionării echipei de proiect și de asemenea, atunci când a trebui să se ocupe de diferitele caracteristici ale echipelor de proiect; mulți delegați au considerat calificările profesionale obținute ca fiind o parte necesară a progresului în carieră prin dotarea primarilor cu o înțelegere aprofundată a atributelor esențiale ale unui proiect de succes.
Mulți manageri de proiect și-au câștigat experiența într-un mod dificil; prin încercare și eroare. Cu toate acestea, acest lucru poate costa o organizație scump în eforturi irosite, costuri, reputație slabă a clienților, stres și eșecul de a furniza toate beneficiile unui proiect. Dezvoltarea profesională și cursurile de formare profesională pot urmări rapid învățarea competențelor necesare pentru a furniza proiecte de succes în mod fiabil și pentru a evita costurile ascunse asociate cu învățarea la locul de muncă.
Cele mai citite articole