Demararea procedurilor de infiintare firma si ajutor real in acest sens

407b7882-4f95-4ef1-b53b-e9529c74198e

Nu aveți timp pentru drumuri la Registrul Comerțului? 


Nici o problemă, s-a lansat o noua platforma care se ocupă de infiintare firma online indiferent de județul în care vă aflați, de la idee la afacere e doar un pas.

Tu te ocupi de alte activități care privesc afacera, Your-Consult se ocupă de înființarea firmei tale.

Se pun la dispoziție servicii de înființare firmă în toata tara, pentru ca totul să devină mai simplu pentru tine. Se ofera consultanţă de specialitate privind infiintarea societăţii pentru ca tu să iei cele mai bune decizii cu pivire la viitoarea ta afacere. Nu trebuie să te gândești la costuri, se percep onorarii și costuri transparente, printre cele mai eficiente de pe piata.

 Succesul infiintarilor firmelor depinde de strategie, organizare şi de aplicarea planurilor de management si nu numai. Asociatul unei firme tinde spre rezultate imediate. Una dintre convingerile noii platforme este salvarea timpului clientului, de unde reiese o eficienta de interese între client şi acestia, cat si faptul ca sunt pregătiţi să  ofere o paletă extinsă de servicii de consultanţă în domeniul infiintarilor menite să asigure succesul societăţilor pe tot parcursul desfasurarii lor.

Infiintare firma  este o procedura destul de complexa si cu siguranta vei avea nevoie de cel mai bun suport din partea unei echipe specializate de avocati. Echipa Your-Consult va sta la dispozitie in vederea infiintarii unei firme rapid, sigur si mai ales, online.

Pentru a desfășura o activitate economică în ziua de astazi, legea impune organizarea și înregistrarea unei forme juridice. Crearea unei forme juridice reprezinta organizarea activităților tale sub forma unei entități juridice distincte care poate lua forma si de persoana juridica autorizata sau a unei societati. Există foarte multe categorii de firme, însă cea mai utilizata și ușor accesibilă este infiintare SRL(Societatea cu răspundere limitată). Deschiderea unei firme are loc in  momentul in care aceasta a fost înregistrată în Registrul Comerțului.

Se pune la dispozitie serviciul de infiintare firma pentru orice forma de organizare juridica din Romania: PFA – SRL – II – SRL debutant – SA, dar si altele. 

De ce documente avem nevoie pentru demararea procedurii de infiintare firma online?

  • Carte de identitate (asociati), in copie.
  • Carte de identitate (administratori), in copie.
  • Sediu social. Daca asociatul detine un sediu social, atunci va avea nevoie de o copie de pe contractul de vanzare – cumparare, sau documentul din care reiese titlul de proprietate, pe care il detinete. Daca nu detine un sediu social, platforma ofera si serviciile de gazduire sediu social.
  • Lista cu 3 variante de denumire pentru viitoarea firma.
  • Declaratie asociat, administrator, precum si specimenul de semnatura.

Procesul de infiintare este urmatorul:

  • Rezervarea numele firmei;
  • Pregatirea  actelor si declaratiile necesare;
  • achitarea taxelor ONRC in numele dvs;
  • oferirea gazduirii sediu social in cazul in care nu aveti un punct de lucru prestabilit;
  • obtinerea  autorizatiilor necesare pentru desfasurarea activitatii firmei, unde este cazul;
  • depunerea actelor la Registrul Comertului;
  • Informarea permanenta despre situatia firmei dvs si oferirea de  consultanta gratuita pe toata perioada contractului.

Infiintare firma Online în toate județele. Fără notar și deplasări!

Articolul Anterior

Dezinfecția unităților de învățământ cu lămpi UV-C

Articolul Urmator

Piese de schimb pentru combina agricola: cum le alegi pe cele mai bune?